INSCRIERE PREVIZIUNI DOINA IONEL

Grupuri Google
Abonaţi-vă la Previziuni Doina Ionel
E-mail:
Vizitaţi acest grup

duminică, 28 februarie 2010

Vrancea a inceput sa se trezeasca

    Vrancea s-a "trezit". Am vorbit cu d-na Doina mai devreme si mi-a explicat ca azi a avut multa treaba si nu a avut timp suficient pentru concentrare, iar daca ar fi fost un pericol major primea mesaje urgente de alerta din timp. Din ce mi-a explicat seria de mici cutremure trebuie sa fie mai dese si cu amplitudini in crestere, urmate de o pauza.Mesajul care l-a primit ieri a fost ca evenimentul va fi zilele acestea in Romania.
   Oricum ,din noaptea aceasta dansa va fi in tara si va simti vibratiile cu totul altfel.
  

6 comentarii:

  1. Defapt acele 2 mici cutremure nu sunt 2 ci unul singur. Este determinarea automata la primul si determinarea manuala la cel de-al doilea. Macar informeaza-te inainte pentru ca nu toti oamenii stiu ce inseamna si o iau de buna ca au fost doua. Cat despre ce spune doamna Doina, deja incepe sa se lungeasca treaba si mi-as dori sa nu o luati pe drumul pe care a luat-o adminul de la Istrate. Ai bunul simt si publica mesajul pentru ca este informativ.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu care dintre noi nu este documentat.Intra pe www.infp.ro si lamureste-te, apoi,dupa ce te calmezi, poti urmari si alte blog-uri.
    D-na Doina NU se compara cu d-nul Istrate din multe puncte de vedere.Legat de cutremur, afla ca acest subiect a fost la cererea oamenilor, pe cand d-nul Istrate a facut-o din proprie initiativa.Previziunile facute de d-na Doina s-au implini in proportie de peste 90% ( vezi cele 2 cutremure, vezi emisiunile de la OTV, vezi discutia cu boala lui Basescu s.a.m.d.)
    Parerea mea, asuma-ti si tu responsabilitati !

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ai fi citit atent/a pe pagina INFP ai fi vazut ca apar literele M si A care se refera la tipul determinarii: manual si automatic. Cutremurul insa este unul si acelasi, ai o valoare pe care o determina automat aparatele si exista si valoare care se calculeaza pe baza datelor luate de la aparate.
    De asemenea , pe site-ul EMSC, in sectiunea datelor preliminare ( http://www.emsc-csem.org/index.php?page=current&sub=msg ) ai sa vezi ca apar mai multe inregistrari pentru ca sunt preluate de la agentiile care au raportat cutremurul si abia apoi se afiseaza valoarea calculata care ramane si cea finala in majoritatea cazurilor.

    Asa ca cineva ar trebui sa se mai documenteze daca tot se folosesc aceste date.

    RăspundețiȘtergere
  4. Corect, la coada nu am fost atent dupa ce am vazut ca datele erau total diferite.In plus, pe seismograf au aparut 2 miscari diferite.Dar si graba sa o sun pe d-na Doina mi-a produs neatentie.Scuze !

    RăspundețiȘtergere
  5. eu cred ca am scapat de acest cutremur

    RăspundețiȘtergere
  6. cum sa ne linistim din moment ce nu mai postati nimic???!!!!!
    duminica 28.020.2010 spuneati "Oricum ,din noaptea aceasta dansa(d-na Doina) va fi in tara si va simti vibratiile cu totul altfel."
    ce se intampla totusi????

    RăspundețiȘtergere