INSCRIERE PREVIZIUNI DOINA IONEL

Grupuri Google
Abonaţi-vă la Previziuni Doina Ionel
E-mail:
Vizitaţi acest grup

miercuri, 24 februarie 2010

Referitor posibil cutremur !

 D-na Doina a plecat in Italia, insa tinem legatura permanent. A ramas ca indata ce primeste "mesaje" despre cutremur, sa ma anunte urgent, iar eu voi posta imediat. Sper ca aceasta predictie sa intre in marja de eroare a oricarei predictii ( despre acest aspect pe http://www.clarviziune.wordpress.com/ )
 Totusi , rugandu-ne cu credinta, speram ca acest pericol sa ne ocoleasca. In toata tara, zilni la ora 20.00, multi credinciosi se roaga in acest sens. E momentul sa ne alaturam lor. Dumnezeu trebuie sa vada ca multi dintre noi vor liniste.

4 comentarii:

  1. dupa cum am observat dintr-un alt mesaj si dv.sunteti paranormal("eu vad pe 25,prietena mea pe 27"),poate ne spuneti si dv.parerea dv.daca simtiti cutremur,multumim

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt paranormal, sunt chiar un logician nativ si o persoana cu intuitie dezvoltata.Predictiile mele se bazeaza pe interpretarea diagramelor energetice feng shui.Poate m-am exprimat gresit cu verbul "vad" , insa in predictii este des utilizat.Comentariul reprezinta o postare fidela de a mea pe forumul d-nului Istrate.Profesia mea este de analist, astfel ca este poate defect profesional sa aflu parerile tuturor, sa le sintetizez si sa le compar cu parerile proprii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Credeti ca s-a mai eliberat Vrancea sau urmeaza cutremurul cel mare? D-na Doina ce parere are?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nivelul de vibratii este in crestere.In seara aceasta este posibil sa mai fie o replica, dar care nu se va simti. Se para ca pana maine nu va fi vreun pericol.Pe masura ce mai aflu informatii, voi posta.Oricum , a ramas ca la orice ora sa ma sune daca va primi mesaje de averizare.

    RăspundețiȘtergere